Del 5 al 29 d'agost
"SALVEM LES BALENES ... I el meu matrimoni què?"

Dramatúrgia i Direció
IVAN CAMPILLO

Companyia
APUNTA TEATRE

 

Disseny gràfic
MARC BALLÓ

Procedència
BARCELONA

Intèrprets

CARME CONTRERAS

RAMON GODINO

 


LAURA SANCHO

JOAN SUREDA

Sinopsi
Salvem las balenes!, salvem el planeta!, salvem els pronoms febles...! Avui tot es perd, tot ha de ser salvat. I què passa amb els matrimonis? Cada cop hi ha més matrimonis que es perden. És cert, els matrimonis, ara mateix són en perill d’extinció. Per què ningú no fa alguna cosa?”

El Lluís i l’Anna són una parella convencional. Es van conèixer, es van casar i van anar a viure junts... Però no van tenir fills. Han passat els anys i ara el seu matrimoni trontolla. El problema és no haver tingut fills?  O, dit d’una altra manera: tenir un fill serà la solució?

A l’Anna li caldrà trobar una resposta. Però on? Dintre la parella tenint un fill o fora la parella tenint un amant?

I es que, com deia Oscar Wilde:
Les cadenes del matrimoni són tan pesades que per portar-les fan falta dues persones... I, de vegades, tres.

Gènere
COMÉDIA

Idioma
CATALÀ

 

Durada

Preu
16 EUROS

Horari
De dijous a dissabte a les 21:00 h.
Diumenge a les 18:00 h.

#

Del 3 de setembre al 31 d'octubre
"EL SENYOR DE LES MOSQUES"

Autor
WILLIAM GOLDING

Text
ABEL COLL
JOAN FLORES


 

Direcció
ABEL COLL

Procedència
BARCELONA

Intèrprets

LAIA ALBERCH
JÚLIA BARCELÓ
RICARD FARRÉ
GEORGINA LATRE

 

ENRIC RODRIGUEZ
EDU TUDELA
PAU VINYALS

Sinopsi
El senyor de les mosques és la història d'uns nois que naufraguen i sobreviuen en una illa solitària. Tots ells són fills de bones famílies, els quals havien après a l'escola els principis bàsics de la bona educació. Però, situats en un entorn estrany, esdevenen unes “noves persones”, en poc temps. Tot el brillant vernís amb el qual la societat civilitzada decora els seus infants es fondrà, a poc a poc, amb el contacte del sol, el mar i la sorra.

Aquesta història inclou entre els seus temes indispensables la necessitat d’adaptar-se a les circumstàncies adverses, les formes de repressió, l'autoengany, la violència, els anhels de superioritat, la submissió o prevalença de la raó, la por i la soledat.

El senyor de les mosques és una reflexió paral·lela a la que ja Thomas Hobbes plantejava a Leviatan: “guerra de tots contra tots”

#

Del 5 al 27 d'octubre
"COM SI ENTRÉS EN UNA PÀTRIA"
Sobre l'obra poètica i periodística de Joan Maragall

Dramatúrgia i Direcció
JOSEP MARIA MIRÓ

Companyia
L'ARRENCACORS

 

Procedència
BARCELONA

Intèrprets


MIREIA CHALAMANCH


 


ORIOL GENÍS

Sinopsi
Amb motiu de la celebració aquest any 2010 i el pròxim 2011 dels 150 anys del naixement i del centenari de la mort, respectivament,  de l’ escriptor i poeta Joan Maragall i Gorina (Barcelona 1860-1911).

Presentem “Com si entrés en una pàtria”, projecte que vol fer una mirada sobre fragments de prosa seleccionats dels diversos articles periodístics publicats en el Diario de Barcelona, La Reinaxença, La Veu de Catalunya, L’Avenç i Catalònia relacionant-los amb poemes des del 1898 fins al 1909, aproximadament, la seva darrera època, la més  brillant i la més madura. Com expressa Joan Lluís Marfany en una cita del seu llibre “Aspectes del modernisme” (Ed. Curial, Barcelona 1978)

Gènere
TEATRE

Idioma
CATALÀ

 

Durada

Preu
9 EUROS

Horari
Dimarts i dimecres a les 21:00 h.

#